Acties

Foto: Ineke de Hoogen
Sinds 3 februari dit jaar zijn we een echte SP-afdeling geworden. Dit
betekent dat we mee kunnen doen aan de gemeenteraadsverkiezingen,
maar ook dat we binnen de SP een stem hebben in de partijraad van de
SP.

Hoe graag we dat ook zouden hebben gewild, hebben we toch niet meegedaan
met de laatste ronde van de gemeenteraadsverkiezingen, want wij willen u eerst leren kennen en voor u is het belangrijk te weten wat de SP in Bronckhorst wil bereiken.
Ons plan voor de komende vier jaar is alle veertig woonkernen te bezoeken, elke maand één. Dan kunnen we in maart 2022 direct aan de slag.

Eerste buurtonderzoek Wichmond
Op 4 november 2017, hebben we onze eerste buurtonderzoek gedaan in
Wichmond. We hebben een aantal punten waar we wat mee kunnen zoals problemen met starters woningen, speeltuintje, gevaarlijke kruising, handhaving van een 30 km weg, geen pinapparaat, sluiproutes naar Zutphen, overlast van tractoren die de straat bevuilen, vrachtwagens van de Aviko op de smalle 60 km wegen wat gevaarlijke situaties oplevert met fietsende schooljeugd en weggebruikers.

We zullen steeds vooraf aankondigen dat we langs komen met een flyer op donderdagavond en een buurtbezoek op de daaropvolgende zaterdag tussen 11:00
en 13:00 uur. Vertel ons wat er goed gaat, vertel ons ook wat u anders zou willen zien. Denk daarbij aan handhaving van 30 km-zones, achterstallig onderhoud van
huurwoningen, veiligheid in uw buurt enz.

We hopen u in de komende tijd graag op één van de buurtbezoeken te ontmoeten.

Graag tot ziens in uw buurt!
30 september 2018

29 september 2018 Buurtonderzoek Halle

Foto: SP

Op zaterdag 29 september waren we in de Haverstraat in Halle om de bewoners te vragen hoe het ervoor stond in hun buurt, wat anders zou kunnen.